Monday, January 02, 2006

Cantor Niessen - Chromagen - ColorView - Posibila Solutie?

1.) Lentile de corectie a discromatopsiei sunt acum accesibile si in Romania. Pentru mai multe informatii despre produs, puteti merge aici:

http://www.colourvision.info/colour_vision_deficiency_correction_for_color_deficient_and_color_blind.htm

Adresa si numarul de telefon al firmei din Romania sunt:

SC OPTICA VESZI SRL.
Arad B-dul Revolutiei Nr94
B-dul Revolutiei Nr68
Tel: 0257 281058
Fax: 0257 228188

2.) Cantor Nissel, a lansat un produs care se numeste Chromagen, si care promite sa rezolve o parte din problemele de perceptie a culorii, precum si anumite forme de dislexie, cu ajutorul unor lentile colorate (tinted lenses). Mai multe despre produs aici ->Chromagen

3.) Pe piata Europeana s-a lansat produsul ColorView (http://www.color-view.com), care se adreseaza in special discromatilor rosu-verde. Lentilele sunt produse de Seiko-Epson si exista doua tipuri de modele, cu caracteristice spectrale diferite. Din pagina lor de prezentare :

" ... Many people we have talked to with colour vision deficiency have symptoms that keep them from seeing the colour red well. Instead they perceive to see more green causing their view of colours to be distorted. If you have or know someone who has these symptoms then ColorView® may be right for you. ..."

16 comments:

Anonymous said...

Eu am fost la Chromagen si chiar am cumparat o lentila din aceasta gama. Ce pot sa spun este urmatorul fapt. Fara lentila am avut 22 de placi gresite din 27. Cu lentila am avut 7 placi grsite din 27. Lentila ajuta mult insa eu vad doua inconveniente (raportat la ce am citit despre cum trateaza unii oftalmologi romani situatia):
1) un oftalmolog din Romania poate sa te declare inapt daca gresesti o singura placuta.Deci ... trebuie sa dai spaga clar. Asta merge in 99.99% din cazuri. Nu merge la unul, celalalt sigur nu va refuza, ba chiar fara spaga te va indruma la magazinl optic pe care il detine
2) pretul foarte mare. O asemenea lentila (deci una singura) costa 217 euro / an . Eu mi-am facut un test incipient (stiam ca am discromatopie de la precedentul control pentru examenul auto 'B') si practic mi-am luat lentila pentru un singur ochi.Cred ca o testare amanuntita, la sange ar duce clar la o ameliorare de cel putin 90% a problemei,insa costa enorm.
Eu va trebui sa-mi reinoiesc carnetul in iulie 2007 deci trebuie deja sa ma interesez (nu prea am probleme din moment ce cunosc foarte bine o gramada de medici oftalmologi). Am sa merg la un medic pe care nu il cunosc sa vad reactia.De luat,sigur voi lua apt pana la urma,vreau doar sa vad daca medicii nostri sunt chiar atat de cretini. Inca o chestie, practic,mie nu imi trebuie reinoirea carnetului in Romania din moment ce am carnet olandez ( unde discromatopia e trecuta la obisnuinta).
Cred totusi ca putin scandal ar pune la punct lucrurile,deh.
Mult success!

Anonymous said...

Eu am fost la Chromagen si chiar am cumparat o lentila din aceasta gama. Ce pot sa spun este urmatorul fapt. Fara lentila am avut 22 de placi gresite din 27. Cu lentila am avut 7 placi grsite din 27. Lentila ajuta mult insa eu vad doua inconveniente (raportat la ce am citit despre cum trateaza unii oftalmologi romani situatia):
1) un oftalmolog din Romania poate sa te declare inapt daca gresesti o singura placuta.Deci ... trebuie sa dai spaga clar. Asta merge in 99.99% din cazuri. Nu merge la unul, celalalt sigur nu va refuza, ba chiar fara spaga te va indruma la magazinl optic pe care il detine
2) pretul foarte mare. O asemenea lentila (deci una singura) costa 217 euro / an . Eu mi-am facut un test incipient (stiam ca am discromatopie de la precedentul control pentru examenul auto 'B') si practic mi-am luat lentila pentru un singur ochi.Cred ca o testare amanuntita, la sange ar duce clar la o ameliorare de cel putin 90% a problemei,insa costa enorm.
Eu va trebui sa-mi reinoiesc carnetul in iulie 2007 deci trebuie deja sa ma interesez (nu prea am probleme din moment ce cunosc foarte bine o gramada de medici oftalmologi). Am sa merg la un medic pe care nu il cunosc sa vad reactia.De luat,sigur voi lua apt pana la urma,vreau doar sa vad daca medicii nostri sunt chiar atat de cretini. Inca o chestie, practic,mie nu imi trebuie reinoirea carnetului in Romania din moment ce am carnet olandez ( unde discromatopia e trecuta la obisnuinta).
Cred totusi ca putin scandal ar pune la punct lucrurile,deh.
Mult success!

Anonymous said...

unde se gaseste un magazin sau cabinet pentru Chromagen?Multumesc mult!

sorin vasx said...

Vreau si eu sa cumpar aceste lentile... La noi in romania nu exista asa ceva, doar la 2 clinici dar care au aceste lentile de contact, ci doar ochelari simpli cu lentila colorata. Mie imi trebuie sa trec apt un test, dar fara sa se stie ca am lentile de contact, si bineinteles cu ochelarii ies din discutie.... Daca ma poate ajuta cineva... merg si in olanda si oriunde pt aceste lentile.. pls.. mailul meu este: sorelinzzz@yahoo.com

Multumesc

Anonymous said...

nu va lasati inselati de optica veszi in privinta lentilelor pentru corectarea discromatopsiei,este o inselatorie totala!!!!!!!!!!atentie nu va risipiti banii degeaba!

sorin vasx said...

Am gasit aceste lentile de contact. Cel mai apropiat loc unde le gasitzi este in Ungaria, Budapesta. Este o mica clinica intr-un mall din Budapesta numit CAMPONA. Sunt destul de scumpe, 200 si ceva de euro/an lentila. Cu tot cu gel de pastrare si consultatie pretzul ajunge pe la 7-8 sute de euro. Dar pt mine merita. Am fost personal in Ungaria special pt lentie. Nu le-am luat inca, dar le voi lua. (Chromagen se numesc)

Anonymous said...

Am fost la control la Arad la acea oftalmologie (SC OPTICA VESZI), si consultatia a durat peste 2 ore, de dimineata de la 9 pina dupa 11. ce pot sa spun sunt urmatoarele:

1.Consultatia: costa 50 RON, cind am auzit mi s-a parut mult dar dupa consultatie am fost foarte multumit de tratatie si control, am verificat peste 30 de planse cu cercuri intrerupte cu vreo 20 de perechi de lentile.

2.Preturi: Consultatia costa 50 RON si lentile costa 200Euro perechea. Iar dupa comanda lentilele ajung in 3-4 saptamini.

3.Concluzii:
-M-am uitat pe testul ISHIHARA varianta copertata care se foloseste in policlinica pt testul de permis conducere, si am vazut cu lentila (D20) toate, dar nu foarte clar, in schimb m-am uitat si pe testul ISHIHARA varianta originala (unde cercurile sunt pictate cu pensula) si acolo le-am vazut pe toate din prima perfect in special la nr 4 unde era mai proeminent 1 (din compozitia cifrei 4)
-lentilele sunt colorate un fel de roz-visiniu deci clar ca seara mai taie din lumina, deci pt soferi tot e un pic nasol in momentul inserarii!
-creierul va trebui sa invete culorile din nou deci in functie de cit de partiala e discromatia atit de mult dureaza si adaptarea. Leac nu exista (momentan) doar ajutor cu aceste lentile.


Eu mi-am dat comanda pentru ca lucrez mult pe calculator si ma deranjeaza cind confund rosu cu maro, sau alte nuante de rosu si verde.

Anonymous said...

Am 18 ani ... si recent am fost sa-mi fac fisa medicala ... pana acuma mi-am mai dat eu seama ca incurc putine din culori insa nu am luat-o in serios, insa la oftalmologie am citit de la o distanta mare chiar si ultimul rand ... insa la proba de cifre ... 4 din cele 16 le-am putut distinge numarul, atunci am aflat de aceasta "boala". Nu pot spune ca ma incomodeaza la condus insa e bine de stiut ....

Anonymous said...

Chiar merita sa cumperi acele lentile de la Optica Veszi din Arad? Adica din fara lentile cate planse ai vazuti si cu lentile, cate? Ochelarii se pot folosi si pentru testul scolii de soferi?
Ms mult!

Anonymous said...

VAND LENTILE PENTRU DISCROMATI...PENTRU DETALII SUNATI LA 0765399256

Catalin said...
This comment has been removed by the author.
Ochelari discromati said...

Vand ochelari pentru discromati!!!

http://ochelaridiscromati.wordpress.com

Anonymous said...

geotorelxz debt consolidation
debt consolidation loans
credit card debt

Susan said...

wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated.
things to do

yanmaneee said...

adidas ultra
nike air force
jordan shoes
hermes belts for men
nike air max
longchamp handbags
adidas nmd
timberland outlet
kobe sneakers
nike sneakers

Anonymous said...

yeezy boost 350 v2
air jordan
curry 9
golden goose
kyrie 7
supreme hoodie
bape
supreme clothing
jordan outlet
a bathing ape